Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Torsdag - 15/4 kväll

Av Malin - 16 april 2010 12:24

För att inte förstöra filmen för andra som inte sett den än tänker jag bara säga att jag älskade den. Flickan från ovan får 8/10 från mig. Den var riktigt bra gjord och hade massor av fina budskap. Större delen av filmen fick jag verkligen anstränga mig för att inte gråta och bryta samman och den var lika spännande genom hela filmen. Jag håller verkligen inte med kritikerna om att den "hoppar" för mycket eller att den är överdriven. Jag älskar att Peter Jackson har lekt med idéer om hur himlen ser ut och vad som händer efter döden. Men det fick räcka med en åtta eftersom det fanns vissa saker som jag själv hade gjort annorlunda. (Dock bara småsaker).


Hur som helst, efter filmen höll Niclas och hans kollega på med att bygga upp en "skylt" eller vad man ska kalla det. Det var i alla fall en enorm 3:a i 3D som skulle symbolisera Toy Story 3. Tror att det tog 1½-2 timmar att bygga den och veta vart den skulle stå någonstans. Jag satt mest och tittade på men i slutet kom jag med förslag och hjälpte till med vart den skulle vara och hur man skulle göra för att det skulle bli bra. 


Vi kom väl hem runt midnatt igår och sedan dess har vi haft massor av mysiga timmar tillsammans. Verkligen vad vi behövde.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 2 oktober 2017 20:58

 

Av Malin - 2 oktober 2017 20:24

Rope & bombs. Härliga grabbar från Alwas Awakening. Såklart spel på plats. Pappas pärlor på plats! Gillestugan pod på scen. Föreläsning med Spelpappan.Snyggaste t-shirtarna finns på Pixel Shirts. Fotogeniska Martin Lindell...

Av Malin - 8 augusti 2017 21:25

För runt tolv år sedan lovade jag min farfar att jag en dag skulle åka till Skottland. Det har sedan dess funnits på min "bucketlist". Nu var det äntligen dags.       ...

Av Malin - 8 augusti 2017 21:20

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards