Alla inlägg under april 2010

Av Malin - 21 april 2010 11:41

Jag har tillbringat hela morgonen på olika webbplatser som innehåller fakta om inställda flyg pågrund av vulkanutbrottet. Swedavia.se visar inställda flyg med avgång från hela Sverige.


Hur som helst är jag rktigt rädd och orolig över att vi inte skall kunna åka. Idag är det 22 dagar kvar.

Av Malin - 20 april 2010 18:21

Idag är det en vecka kvar tills jag träffar Niclas igen och jag kan inte låta bli att längta efter honom.


Ett av helgens finaste ögonblick var när vi stod i hans rum och dansade tryckare till Elivs- In the ghetto. Riktigt mysigt.   

Av Malin - 19 april 2010 13:19

Jag har haft en lång dag.


Kl. 10 var jag på möte (det gick bra) med min handläggare från Arbetsförmedlingen. Efteråt (20 minuter senare) blev det solning och ett stopp in om på Netto där jag handlade frukt. Jag gick sen vidare till Café Centrum där jag köpte en ostbulle till mamma, jag körde vidare till hennes jobb och höll henne sällskap en liten stund innan jag körde igen.


Därifrån körde jag till Svaneholm och gick en runda runt slottet där jag hittade massor av vackra vitsippor. Jag blir så harmonisk av naturen under våren. Efter min lilla promenad bestämde jag mig för att köra en omväg hem och körde genom Vemmenhög och Skivarp. När jag nästan var hemma stannade jag på kyrkogården i Örsjö där jag satte mig på gräset hos mina farföräldrar en liten stund.


Nu har jag varit hemma ett litet tag och är ganska sysslolös tills mamma kommer hem runt halv fem.

Av Malin - 19 april 2010 09:28

Jag låg och tänkte lite på solbrännor inatt. Jag blir aldrig nöjd med min solbränna när jag är utomlands. Jag vill alltid ha mer. Men nu när jag tänker efter och tittar på gamla bilder så var jag faktiskt brun. Jag vill bli lika brun på Kreta.


      

Cypern, Thailand och Kreta. (09, 08 och 07)

 

Nu ska jag köra till Skurup.

Av Malin - 18 april 2010 20:36

   


Måste påpeka att den är skön som in i helvete också.

Av Malin - 18 april 2010 20:03

Har suttit och spelat datorspel i alldeles för många timmar. Nu blir det serier resten av kvällen.


Imorgon skall jag till arbetsförmedlingen.

Av Malin - 18 april 2010 15:36

Vi har precis ätit middag och jag är jätteuttråkad. Niclas är som vanligt och jobbar.. (4:e helgen i rad när han egentligen bara skall jobba varannan) Skall försöka sysselsätta mig med något på tv annars fastnar jag framför the sims2 denna söndagen också.

Av Malin - 18 april 2010 15:03

Hemma från Burlövcenter och snart är det dags för grillning. Jag kan även berätta att jag som 13-14 åring (runt 8:an) drömde om att äga en baseball-jacka. Det gick så långt att jag började leta i Second Hand-butiker (som inte direkt var "inne" på den tiden).


Det tog dock 5-6 år innan de började komma ut i butiker och nu äger varannan bloggare en. Dessutom säljer bland annat Gina Tricot baseball-jackorna så det känns inte som att man blir ensam.


Hur som helst måste jag ta tag i mina ungdomsdrömmar, så jag köpte en. (Fick den för 174,50 när den egentligen kostade 249 kronor, så det blev lite av ett klipp också).


 

Jag i min baseball-jacka.


 

Bloggarna Kissie, Dessie och Kenza med deras.. Kan tillägga att jag aldrig kommer bära en klänning till och aldrig ut och festa i min. Tycker att det är snyggast med jeans och linne till. Tänker också på att använda den utomhus under kalla sommarkvällar då man grillar eller är ute på promenad/picknick.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards