Alla inlägg under april 2010

Av Malin - 13 april 2010 20:21

Såg nyss att H&M fått in "skinnjackan" i min storlek igen.. Dock verkar det inte ens vara en skinnimitation utan i bomull och linne. Hur kan man döpa en bomullsjacka till Mc-jacka!? Det var ju en skinnimitation jag ville ha..

Av Malin - 13 april 2010 20:03

Kvällen spenderades i Sövde hemma hos mina morföräldrar. Jag fick också testat att köra pappas cabbe för första gången, vilket var lite roligt. Har bara kört två bilar innan, - körskolans och min egen.


Hos mormor och morfar blev det ett snabbt besök med kaffe och kakor.


Nu har jag precis avslutat ett telefon- och camsamtal med prinsen som jobbar i Simrishamn. Förhoppningsvis ses vi på fredag igen.


Nu är det Dating in the dark på tv och imorgon hade jag tänkt åka in till Malmö för shopping och cv-lämnande.


min finaste.  

Av Malin - 13 april 2010 12:26

Jag känner att jag behöver komma bort härifrån. Göra livet värt att leva. Ha något att se fram emot. Utmana mig själv. Jag vill vara långt borta, helst andra sidan jordklotet. Jag vill vara borta länge, så länge att jag längtar hem igen. Att jag uppskattar det jag har här hemma.


Funderade på om jag ska flytta hem till mina morföräldrar ett par dagar. Hade varit skönt. Gå någon promenad ute i skogen, ta tid för mig själv och fundera på vad jag vill i livet. Vill jag verkligen lämna allt jag har?


Vill att vädret ska bli bättre, att uteserveringar längs havet skall öppna. Jag vill kunna spela minigolf, äta mjukglass och sola. Jag vill åka till Malmö, shoppa, njuta av solen vid kanalen och äta China Box utan att frysa.


Jag vill att mina vänner ska vara lediga från skola och jobb så att jag inte behöver vara ensam längre. Jag vill hitta på saker.

Av Malin - 12 april 2010 19:40

 

Kvällen börjar komma fram och jag skall tillbringa min med Arn.

Av Malin - 12 april 2010 18:59

 

Av Malin - 12 april 2010 15:36

Nu är jag hemma efter dagens möte och fy f*n vad dåliga folk är på att planera. Stället var på fyra våningar - utan skyltar. Jag gick först genom alla rum på alla våningar innan jag hittade någon att fråga. Jag fick frågat två vuxna människor som i sin tur frågade två personer till och ingen hade någon aning om att det skulle vara ett möte.


Rummet som brukar vara till för möten var obokat och enligt alla som jobbade där skulle det inte vara något möte idag..


Jag var åtminstone inte där ensam utan vi var fyra vilsna ungdomar. Tillslut blev det i alla fall ett möte och det kändes inte längre helt värdelöst. (och vi blev nog 20 sammanlagt.)

Av Malin - 11 april 2010 20:38

Idag känns som en helt värdelös dag.


I förmiddags åkte jag och mamma in till Skurup för att handla mat och kolla efter en lokal där jag ska på möte imorgon.


Efter det har jag spelat The Sims 2 i ungefär sex timmar. Jag kan väl också tillägga att min bror har varit hemma idag och vi grillade flintastek som jag längtat efter sen förra sommaren. Supergott.


Utöver detta har jag också städat rummet. (om det räknas).

Av Malin - 10 april 2010 23:04

   


& nu säger jag god natt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards